Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hadde du det fint i Tyrkia?? Var det så ille som en del dibber mente? :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 haha.. Jeg skrev et innlegg om det når jeg kom hjem. Jeg ble Ikke voldtatt ikke ranet i taxi eller andre steder, enda jeg tok ut penger midt på natta i minibank og tok taxi i bedugget tilstand et par ganger ikke matforgiftet ikke holdt jeg på å drukne på skumle strender med bølger og så ingen barn som holdt på å drukne i bølgene på kleopatrastranden heller. De så ut til å stortrives alle sammen. (Ikke mine barn da, men andre sine.. mitt barn var hjemme) Ikke lurt av bazargutta ikke var de innpåslitne heller faktisk, ang å selge eller å spise på restaurantene. Derimot ble jeg - brun - mett og god hver kveld - glad i efes-øl'en dems - varm fordi det var over 30 grader hver ag - full et par ganger... hehe - kjent med en fin kultur selv midt i ramadan - kjent med tyrkerene og synes de er flotte mennesker Vi hadde det strålende altså. Ville helst bare hente lille,, snu i døra og dra rett tilbake. Gleder meg til å reise tilbake med lille til våren.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Deilig og høre. Ser selv Alanya på denne måte. :-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, jeg hadde jo vært der før. Synes maset i bazarområdet var værre da, tror de har roet seg litt ned. Vi spiste på litt forskjellige steder, men 2 ganger på josefs steakhouse tror jeg det het. Ingen som maste om at vi skulle spise der og mange steder har de jo sluttet med 'innkastere'. Var litt dyrt i havna da, iallefall med drinker. Fant en plass der de hadde happyhour og fikk 2drinker til prisen av en. Hehe. Sterk long island jah. Gulp. Vi var mest på stranden ute i mamuthlar. Litt ekkelt å komme seg ut i vannet noen steder der for det var så skarpe steiner/berg, men gikk helt greit for voksne. Tror det er bedre å reise inn til kleopatrastranden når man har med seg barn. Men fy fader å varm sanda var der. Varmeste sanda jeg har kjent tror jeg. Måtte jo gå 5 meter ned til vannkanten med sandaler på ellers hadde jeg brent opp under føttene tror jeg. AUAUA.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, bortsett fra Hoegarden hveteøl så tror jeg at jeg har fått en ny øl-favoritt nå. hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå