Gå til innhold

Ramlet ut av sengen vår...

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter på 14 mnd og jeg lå i vår seng mor sov godt,vesla våknet og gikk i gulvet m et pang! Skrek som et uvær:) Dette var på torsdag..hun har vært i fin form etter dette... men nå begynner mor å tenke på at kanskje hun fikk en skade som ikke synes...... Har ikke merket noe men.. har noen erfaring....... hilsen bekymret mor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slapp av. Så lenge hun var i fin form etterpå, er det ingen grunn til bekymring. Du er heldigvis ikke den første, og blir ikke den siste, som har opplevd det. De tåler heldigvis mye disse små :)

Skrevet

Dette har skjedd med mange barn, og som regel går det helt fint

Så lenge du ser at hun trives og har det bra, er det ingenting å bekymre seg over

Du hadde fort merka om det var noe galt i ettertid

Om du ikke klarer å la være å bekymre deg, ville jeg ha ringt og snakket med sykepleier/legevakt, så du blir beroliget =)

Skrevet

Takk for svar:) er rart hva man får av ideer når slikt skjer... Tenker på brudd på hodeskalle osv (er håpløs)

Skrevet

nettopp derfor jeg ikke sover ilag med barnet.. eneste gangene jeg gjorde det var på sykehuset for å knytte meg til snuppa..

Skrevet

Det gjorde datteren min på 11 mnd på tirsdag også. Vi var oppe i sengen begge to og jeg strakk meg etter henne for å løfte henne bort fra kanten. Hun trodde jeg var etter henne og at dette var en lek. Dermed kastet hun seg fremover og sklei ut av senga med hodet først. Fikk plukket henne opp og da var hun kritthvit i ansiktet og brakk seg.Løp ned på legekontoret og da var hun blitt svært døsig. Hun hadde alle de klassiske tegnene på hjernerystelse. Fallet var på under 50 cm i lengde. Måtte bare observere bevissthetsnivået hennes det neste døgnet sa legen. Hadde barnet ditt hatt indre skader, ville du nok sett det på henne til nå. Er hun som vanlig så har dette gått kjempe fint. Sanne kom seg hun etter noen få timer. Små barn tåler det utroligste, men det er ikke gøy å være mor når sånt skjer. Hjalp meg ikke så mye at jeg er sykepleier heller for man blir redd uansett når det er ens eget barn det handler om.

Skrevet

stakkars liten. Ja en blir nokså redd... Føler seg elendig som mor:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...