Gå til innhold

Nyfrisert :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var i går innom søskenbarnet mitt på salongen hennes sammen med mamma som skulle bestille seg time, og jeg har jo gått leenge og tenkt at jeg skulle gjort noe med håret snart. Men jeg hadde nå egentlig planer om å vente til etter fødselen da. Men iallefall så hadde hun ledig tid i går ettermiddag så jeg slo til og bestemte meg for å få gjort det nå! :) En dæsj hjemmefarge og klipp og jeg ble ny for helga! Gud så deilig det var!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har time mandag...vet ikke hvordan jeg skal ha det...bestandi hadd langt hår...men blir bare jeg setter det i en heste hale så vi får se da... hehe om jeg skal ta sjangsen på å gjøre noe helt sprøtt...

Skrevet

mamma jn til snart nr 2 :

har hatt langt hår i alle år...men er rimelig lei av den hestehalen jeg bestanig går meg.Var hos frisør på tirsdag & klippte meg.Da tok vi & klippte 15 cm av håret,& så graderte vi det skikkelig :) hele håret.Klippte oxo kort lugg,skråklippte den...råstilig :) har fått så mange gode tilbakemeldinger...er selv såååå fornøyd.Håret mitt er jo langt ennå bak da...rekker vel ned til låsen på bh`en bak på ryggen...så jeg er liksom ikke helt snauklippt ;P Denne klippen anbefaler jeg :) Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...