Gå til innhold

Så mange som får positiv test her!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sååå mange innlegg med positive tester! Dere er sååå heldige! Skal selv prøve en cb digital imårgen. Er på dag 44 i syklusen uten mens... har bare fått negative tester.. men imårgen SKAL den bli positiv!! Så lei av å bli skuffa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er det ikke koselig!! Gir en et lite håp selv også.. Men blir jo misunnelig da ;) hehe, er jo bare et menneske så ganske så naturlig vil jeg påstå.

Jeg har lagt merke til at det er ganske så mange her inne som har lengre sykluser. Har du også det eller? Side du er kommet til dag 44 nå? Jeg selv har fått lengre syklus etter at vi ble skikkelige prøvere igjen, opp mot 40 dager.. Og da blir det jo ike så mange prøverperioder heller.. Ugh! Nå er jeg på dag 37, men ingen tegn til noe som helst enda. Ikke det at jeg leter så mye heller da, men...

Lykke til med testing i morgen, jeg skal krysse fingrene for deg:)

Skrevet

Tusen takk! har hatt sykluser på 25 dager før og kommer denne laaaaange! forstår ingenting..

Krysse fingrene for deg også da!! :)

Skrevet

Takk du også ;-)

Ja, det er kjipt når kroppen og syklusene ikke vil være med.. Blir jo lurt så mange ganger da. Så lenge mensen ikke er kommet er det jo håp! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...