sunflower-76 Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Har lest mange av dine innlegg og svar. Jeg får så vondt av å lese om deg.. Får tårer i øynene.. Synes virkelig synd på deg! Du er jo bare 21 år!! Det er jo ingen alder.. Merker det på dine innlegg/svar at du ikke har det så bra, og det skjønner jeg godt. Det er jo nesten verdens undergang å få beskjed om at en kanskje ikke kan få flere barn, og spesielt når du er så ung. Jeg skal ihvertfall ikke klage; selv om jeg snart runder 31 år og så inderlig ønsker meg nr 2 (som det ser ut til å ta lang tid før det blir en realitet, hvis det en dag blir det da..), så har jeg ikke fått en så vond beskjed som deg. Jeg er imponert over deg - at du fortsatt holder deg inne her på disse nettsidene og dette forumet, og er til god støtte for oss andre med mange av dine gode råd og svar. Vær stolt av deg selv! Jeg vet det er liten trøst, men du får holde motet oppe - og det finnes jo andre muligheter for å bli foreldre nok en gang (eks adopsjon).. Stor klem til deg fra
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Tusen takk for fine ord, det er så godt å høre at det er folk som tenker på meg. Nei, jeg har det ikke godt, jeg har det faktisk skikkelig vondt, problemet er vel berre at det er få som klarer å sette seg inn i situasjonen min. Jeg føler meg "rar", det er jo ingen på min alder som sliter med det samme. Jeg slet med å bli gravid med jenta mi også, og jeg kjenner at følelsen jeg hadde da er begynnt å komme tilbake, å det gjør vondt. Jeg har så stort ønske om at jeg en dag skal få en bror eller en søster til den lille jenta mi. Akkurat nå er det noe som gjør livet enda værre, men det skal jeg skrive om til deg på privat melding. Jeg er skikkelig redd for å si det sånn. Ellers kan jeg vel ikke gi opp, jeg må berre kjempe videre, men kroppen min er sliten å jeg kjenner at jeg snart ikke orker flere negative nyheter, kvir meg til GU timen for å si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå