Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 hvis man har spam filter? Jada jada er ikke den skarpeste kniven i skuffen når det gjelder data:O)
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Ofte der man får det, åpne aldri Spam-mail!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 takk for svar,men den mistenkelige mailen ligger ikke i spam filteret. Kan de lure seg forbi spamfilteret og komme inn som vanlig mail? Kanskje ikke så kjempe bra forklart men )
så var vi 4 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 ja det er mulig å få spam mail selv om du har spamfilter. Kast i søpla.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Det kan den, spamfiltrene er ikke gode nok til å stoppe alt (eller, jeg jobber på sykehus -der stjeler filteret mange vanlige mail også...)
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 ok:o) Reddet meg fra en liten katastrofe der altså hehe.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Hvis du har mail som åpnes på nettet (ex hotmail eller tele2 webmail osv) så skader det som regel ikke å åpne mailen, men pass på å ikke lagre den da!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Ja det hender spam her også stjeler vanlig mail.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Det er en online.no adr hvis det sier deg noe? Blir jo skikkelig nysgjerrig da,hva mailen inneholder hehe. Hvordan skal jeg vite om det er en mail som innholder virus uten å åpne den? Er det noe man kan se etter som kjennetegner virus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå