Mulle :) Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 ikke.. No har jeg blødd i over 1 uke.. what to do?? Slutte på p-pillen en periode eller fortsette og se hvor lenge jeg blør??? Noen erfaringer??? Går på Loette
Mulle :) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hjelp.... ingen som har opplevd dette?????
Neijasså... Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Sikker på at du tok tablettene riktig for å hoppe over mensen? Loette er vel en enfasepille, så da skal du ta de første 21 tablettene (de som inneholder hormoner), kaste de 7 siste på brettet (juksepillene) og fortsette direkte på nytt brett. Deretter tar du et 7-dagers opphold i pillene (evt. spiser juksepiller) når du vil ha mensen igjen. På noen fungerer ikke dette helt som ønsket, de kan få blødningsforstyrrelser. Er vel mest sannsynlig det du opplever nå. Du er helt sikkert beskyttet mot graviditet, så det er vel egentlig bare å fortsette på pillen som før. Blødningene bør slutte nokså snart, hvis de varer lenge (og er kraftige) bør du ta kontakt med lege.
Mulle :) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ja tok de første 21 rosa pillene hoppet over de 7 hvite. Og begynte direkte på nytt brett.. Fikk mensen og den har bare fortsatt :'( Syntes alle andre får det til jeg
AnTiLoPeSvIn Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 har ikke prøvd å hoppe over mensen med loette. gikk på de i en mnd. da jeg begynte blødde jeg i 4 uker. da ga jeg opp og begynte med noe annet.
AnTiLoPeSvIn Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 å fy faen jeg trenger norskkurs.. da jeg begynte med loette for første gang begnte jeg å blø. blødde hele tiden, i 4 uker. da gadd jeg ikke mer. byttet merke.
Mulle :) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. oktober 2007 Ja har vært mye greier med disse pillene.. Får den plutselig over en uke for tidlig ol.. Nei jeg slutter på de og går til legen og får noe annet... Hva bruker du no antilopesvin?
AnTiLoPeSvIn Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 hmm yasmin.. hørt mye piss om de.. men jeg er fornøyd og alltid vært det.. lever fremdeles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå