Gå til innhold

ANG spising av peperoni på pizza??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

pepperoni er jo speke mat MEN kan man spise det når den er på pizzan ?? tenker at den er stekt og da bør det gå greit??!!

sikkert irriterenes innlegg for mange så det beklager jeg :)men ble så usikker plutselig,hukomlsen er litt treg om dagen:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har spist peperoni i hele svangerskapet, den blir jo stekt så alle potensielle bakterier blir jo drept :)

Spis og kos deg

Skrevet

takk takk :) godt å høre :) man blir litt hysterisk og går helt i surr om hva man skal og ikke skal spise:)

Skrevet

ja det kan du - jeg har også spist pizza med masse peperoni på. Har spist spekemat også jeg - som salami, svartpølse, osv. Jordmora sa at man skal spise litt av alt men med omhu :-)

Så slapp av og kos deg .. mitt favorittpålegg er salami =)=)

Skrevet

Hei du!

Som de andre skriver så er gjennomstekt pepperoni ok. Et lite tips: du kan forresten også spise serranoskinke el lignende dersom du fryser det ned. Minimum to dager for oppskåret skinke (skiver) eller minimum to uker for et helt stykke. Da blir bakteriene drept.

Skrevet

hmmmmm...absolutt ikke meningen å virke kranglete..men det er jo ikke alle bakterier som dør av frysing- sporene kan faktisk overleve! men når det er sagt har jeg spist fårepølse, strandamør, strandaskinke og salami gjennom hele svangerskpet og har en frisk og rask baby i magen:) det er vel som ei skreiv over her: alt med måte:)

Skrevet

Anngående pizza. Jeg kan bare spise hjemmelaget pizza i svangerskapet. De jeg bestiller ute blir jeg så dårlig av. Mye krydder, muligens?? pepperoni er godt da!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...