Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hva slags type bøker liker du da? Jeg har nettopp lest ut "Tusen strålende soler". Den var veldig bra, synes jeg.
Kaffemocca Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 På flukt & Aldri me fr av Liza Marklund
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Alkymisten, kåret til en av verdens beste bøker
Go`mamma`n... Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Serien til Anne B. Ragde; Berlinerpoplene, Eremittkrepsene & Leve i grønne enger(heter den det, tro?) Eller krimmen til Unni Lindell; Slangebæreren, Drømmefangeren, Sørgekåpen, Nattsøsteren, Orkerstergraven & Honningfellen. Anne Holt Jo Nesbø Karin Fossum Masse å velge i, kommer an på hva du liker..........
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Menn som hater kvinner av Stieg Larsson. Beste krimmen jeg har lest på flere år, og da har jeg lest Holt, Lindell, Mankell og Nesbø i senere tid.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Alt av Jo Nesbø om førstebetjent harry hole. <3 Tempelridderen av jan gulliou og de neste bøkene i serien.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Den første boka i serien av tempelridderen heter "Veien til Jerusalem"
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 "Bienes hemmelige liv" av Sue Monk Kidd "stygg" av Constance Briscoe "det som er mitt" av Anne Holt ""hvite niggere" av Ingvar Ambjørnsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå