♡ Rødhette ♡ Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Har fått helt dilla på den sangen... Hvis dere ikke har hørt den må dere høre på den..=)
Kirsebæra Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har fått dilla på beautifull girls med sean kingston
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 .... like a child misses their blanket..... =) har og fått totalt dilla på den =) er kjempefin =)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Daniel powter - Bad day er også veldig fin... Sitter og mimrer og ser gjennom listene mine på dataen mens mini sover.. he he..;o
Go`mamma`n... Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Big girls don't cry.........den har jeg som ringelyd nå, faktisk.....Kjempe fin sang:-)
♡ Rødhette ♡ Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2007 Dj Unk - walk it out ( dirty ) Fergie - London bridge Fort minor ft.holly brook & jonah matranga - where`d you go The fray - How to save a life Hinder - Lips of an angel K.T Tunstall - suddenly i see Natasha bedingfield - Unwritten Nick lachey - What`s left of me Tim mcGraw Mine musikkstips for dagen...;o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå