AneB Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Blir det konkludert med at alle som ikke svarer på den har røyka hasj, eller? teit tråd....
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe, håper ikke det for jeg har ikke svart og har heller ikke prøvd hasj...
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 He he, ja slik er det. Alle som ikke svarer er skikkelig fæle mennesker som gir barna sine fæle og destruktive verdier! ho ho:) Har ikke fulgt med på debatten, men må le litt når jeg ser alt dette styret altså!
AneB Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Har ikke lest hverken den tråden, eller noen av de andre hasj-trådene, men syns det var koselig å lage min egen, hehe.
Stratos med 3 barn Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, dessuten tar den ikke for seg de som har eti forskjellige canabis kaker etc.... Så det så!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, det var dumt. Det er mange som liker å bake her inne, vet jeg!
AneB Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 Ja, kanskje vi skulle lage en egen "hvem her har fått i seg narkotiske stoffer ved bespisning"-tråd!
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 hehe til og med DET må noen stille sp tegn med,,, helt utrolig,,, hihi*flirer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå