Stratos med 3 barn Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Trodde det da var greit å ha noen kjærester på si for begge to.....
meg & to små vampyrer Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Det er vel når de kan gjøre som de vil, dvs ha sex med hvem de vil selv om de er gift/har samboer/har kjærste?
Yummy*Mummy* Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg mener at det vi si at et kjærestepar har bestemt at de kan få lov til å gå ut å more seg, altså kline eller ha sex med andre uten å ha dårlig samvittighet. At det er en gjensidig forståelse.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Mennesker som er uten eietrang, og derfor ikke får hetta om partneren er ute på byen og ser på en annen dame eller mann. Det trenger ikke bety at man roter rundt som ville faen av den grunn. Mange lever i tre eller firkant forhold i årevis uten å lage sjalusidrama av den grunn.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 hehe, det er jammen meg godt folk er forkjellig! Jeg hadde aaaaaaldri fikset et slikt åpent forhold!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå