Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Favorittene er: Cedrik Emrik Imre Arin David Matteus Haldor Halvt asiatisk gutt med svart hår og brune øyne:-)
prebs Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Emrik er favoritten min her, det er så koselig! Liker også Cedrik, David og Haldor.
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Høres ut som en nydelig gutt!:-) Mange fine navn her, men synes også Emrik er kjempesøtt og ikke så vanlig. Jeg liker ikke Haldor, Aron og Imre. Ville gått for Emrik!:-)
Vannmann35 Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 David og Cedrik er de to navnene jeg likte best, men Imre er også tøft :-)
Milletrille Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Halvt asiatisk? Da syns jeg Cedrik var det fineste, kult navn. Emrik var også tøft. Evt David, men det blir litt kjedelig sammenliknet med de to andre.
Lejla Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 utrolig fint Arin passer for din sønn er halvt asiatisk
Magiska Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Sååå mange fine navn. Cedrik, Emrik og Arin var de fineste
Ioren Skrevet 7. oktober 2007 #12 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg ville gått for David, men jeg er nok litt inhabil siden vår egen skal hete David
Truseprinsesse Skrevet 7. oktober 2007 #13 Skrevet 7. oktober 2007 IMRE! eller David. Imre er sååå fint.
Grid Skrevet 7. oktober 2007 #14 Skrevet 7. oktober 2007 Jeg skulle til å si Imre, Arin eller Haldor... Det var de jeg likte best. Men spesielt Haldor passer kanskje dårlig på en halvt asiatisk gutt... Ihvertfall bare det navnet alene. Det gir meg veldig urnorske vibber... Emrik kanskje? Hva med å finne et fint asiatisk navn (som ikke blir for vanskelig i Norge) og kombinere det med et norsk et som passer? Da sier det jo litt om hvem han er...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå