Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hva er vitsen med å kritisere henne egentlig? hun er ung. så flott. de fleste aav oss har mage også den første tiden etter fødselen. det er få som blir helt flate med det samme babyen har poppet ut. at hun begynte å gråte fordi gubben hennes greide å låse ungen inn i bilen. vel han burde kansje vært glad dette skjedde i en tid hvor man lett tar til tårene. for ellers tror jeg det hadde kommmet en mindre hyggelig reaksjon fra de aller fleste av oss, som heller ikke hadde gjort situasjonen bedre så tårer er jo ikke så ille. jeg hadde nok klikka og blitt forbanna over hvor dumdet går ann å bli. men hennes reaksjon er naturlig den å. at hun lar seg blottlegge for å komme på tv, vel hun er ikke den eneste. og vi liker jo å se på så hvorfor kritisere? er du ikke iteresert i andres privatlig så skru av tv'n. hvorfår må folkhenge seg opp i andre? hvem her har rett til å kritisere hene for hennes morsrolle? vi kjenner henne ikke og de som gjør det burde ikke ta slikt her.
FuriLaks Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jepp, heelt enig med deg. Og man kritiserer ofte andre fordi man er usikker selv. Helene virker som en ekte og tøff jente, spør du meg. De første ukene etter fødselen gråter man jo for alt, syns ikke reaksjonen hennes da babyen var låst inne i bilen var det spor snodig. Hadde sikkert gjort akkurat det samme.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 jeg kjenner henne ikke men har jo sett litt på serien. å kritisere hva hun gjør og hvordan hun reagerer syntes jeg er for dumt. jeg ser ei jente som er stolt over å være mamma og det er jo det beste utgangspungtet til å bli en god mamma noe de fleste av oss ønsker.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg driter i Helene, jeg driter i fødsler på tv, og jeg fatter ikke hvorfor folk sipper når en baby kommer til verden. Verdens mest forslitte mirakel.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 hehe. signerer doppler. synes forøvrig det patetisk at folk er så desperate etter å bli d-kjendis at de melder seg på for å føde på tv. pinlig. det paret virker forøvrig stokk dumme, u-utdannet og harry, så da kan man vel ikke forvente annet. en voksen, velutdannet dame med hjerne ville aldri brettet ut underlivet, privatlivet og alt annet på tv på den måten.
KaMa Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Hvorfor signerer du Doppler? Du driter jo tydeligvis ikke i fødsler på tv. Tvert imot, det virker som du har et dypt engasjement.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå