Gå til innhold

Mens-smerter/murringer!? Håper det er flere??


vipz82

Anbefalte innlegg

Har våkna de siste morgenene av at det kjennes ut som jeg skal få mensen. Vil ikke si at de er direkte smerter, men mer murringer. Kjenner at jeg blir bekymra og uvel, derfor håper jeg det er flere som har det sånn slik at jeg får roa meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hatt det litt sånn selv.. Om du er kjempe bekymret synes jeg du skal ta en tlf til jordmor/lege bare for å berolige deg :) det er ikke godt å gå rundt å tro det er noe gale.. Jeg tenker ikke så mye på det, men er vel kroppen som begynner å forbrede seg til fødselen.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har det også slik,kjennes ut som om jeg skal komme til å få mensen hvert øyeblikk...har hatt det i 3 dager nå,viss jeg har det i mogen også er det den 4 dagen så da tenkte jeg å ringe legevakta og høre med de...

men jeg er redd for å virke hysterisk også siden jeg har født før men denne graviditeten har vært helt forskjellig i forhold til den første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å skrive at det er nederst i magen oppfor skambenet jeg har disse menssmertene/murringene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det er flere som har det slik. Jeg har fått skikkelige mensmurringer nå. Natt til fredag lå jeg våken og trodde faktiske at jeg måtte ringe jordmor... Jeg har fått beskjed fra jordmor at jeg må ta det veldig med ro, og at disse murringene, pluss smerter som kommer og går bak i ryggen og at babyen presser ned mot "utgangen" kan være tegn på at kroppen forbereder seg til fødsel. Jeg har faktiske fått beskjed om å kun slappe helt av og til NØD gå en liten tur hver dag hvis jeg absolutt følte behov for det... Men det er nok som en tidligere skrev, murringene alene er i selg selv ufarlige og tegn på at det er kynnere som merkes bedre. Kroppen begynner å gjøre seg klar... Lykke til videre, dette går nok bra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...