Gå til innhold

Slår CB tydeligere ut/tidligere ut enn lavpristester?

Anbefalte innlegg

Gjest mamma'n til go'gutten
Skrevet

Har kjøpt strips på lavpristester.no, og synes kontrollstreken til og med er så sinnsykt svak (på el-testene hvertfall). Tok den siste el-testen i dag for å sjekke om den gjorde utslag på en evt graviditet siden jeg leste her i går at de kunne fungere som det. Men er litt usikker på om det var en svaaak positiv strek eller om det var en skyggestrek, for de er jo så svake i utg punktet.. Skulle hatt IKM i dag, eller i går tror jeg. Og ingen spor enda, så håper jo;) Veit jeg hadde el fredag/lørdag for to uker siden, for el-testen var veldig positiv fredag ettermiddag for to uker siden.

Kan jo teste i morgen tidlig med den eneste grav.testen jeg har, men det er en fra lavpristester det og. Men er det slik at jeg kunne testet seinere i dag (altså uten morgenurin) og fått tydeligere utslag på en CB? Så kunne jeg kjøpt det etterpå.. Er så vanskelig å vente til i morgen..og tror kanskje jeg ikke hadde blitt overbevist om det var et svak pos. resultat i morgen likevel på den billige stripsen, hadde nok kjøpt en CB mandag for sikkerhetsskyld. Men vil jo heller vente enn å kaste bort så mye penger i dag fordi jeg er utålmodig..

Hvis ikke TR kommer da..:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lurer jeg også på, så dytter;)

Skrevet

Står i CB's bruksanvisning at du kan teste når som helst på dagen fom IKM dagen, så jeg hadde absolutt testet nå om jeg hadde vært deg!

Du kan jo kjøpe en digital dersom du synes at det er vanskelig å lese strekene... Den er jo veldig klar i sitt svar!

Venter på et positivt innlegg fra deg ikveld ;)

Skrevet

tusen takk for svar! Tror kanskje jeg drar og kjøper test jeg da bare poden våkner;) Håper bare de har CB her i byen da, og helst digital..;)¨

Står at man kan teste når som helt på dagen med billigtesten også, men at det kan bli tydeligere resultat på morgenen. Og a man kan teste fra dagen etter IKM

Skrevet

Det positive innlegget kommer NÅ:) Kjøpte CB digital, og i løpet av ca ett minutt kom svaret: Gravid!!:) Nå er jeg kjempeglad! Takk for at du pusha på meg så jeg gjorde det i dag! Og MASSE lykke til til deg!

Skrevet

åå!!! så gøy!!!!! gratulerer så mye!!! :)

Du er bra heldig!!!

Skrevet

Er det sant???? SÅ GØY!!!!!! :o)

Har ikke fått sjangs til å sjekke bim før nå, men har tenkt på deg må du tro! ;)

GRATULERER så utrolig masse! Jeg er nesten ikke misunnelig en gang! Men bare nesten ;)

Kos deg masse de neste 9 mnd med voksende mage!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...