Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Tenkte å kjøpe dress til eldstemann i dag. Sett på denne. Er den bra? Han blir 3 år i desember, men må nok ha str 104. http://reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=utedresser Erfaringer?
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Vet ikke men min erfaring emd Reflex dressene er at de er svært korte i ryggen så ville prøvd den på han før du kjøper den..Vi måtte ha 104 da han egentlig brukte 92
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Skal prøve den =) Reiser på shopping nå snart..
børdi Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 hvilken av de da? vi har den uten strikk i livet til trollet, kjøpte den i fjor, litt stor og kan og bruke den i år,,, kjempe fornøyde med den... trollet er nå 3 år og 9 mnd..
Medium fikk guttebass Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Har Reflex vår/høstdresser til begge gutta og er kjempefornøyd med kvaliteten. ) Men må si meg enig med AnimaSola over her, de er ganske korte i ryggen, så du må huske å prøve den før du kjøper.
hallohallo- mor til 3 søte små Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg har Reflex til sønnen min og er veldig fornøyd. Et tips er å impregnere den så blir den pottetett:) Sønnen min hadde sittet oppi vannet uten å bli våt i barnehagen:)
Monajenten Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 Har kjøpt den nederste til Adine, den rosa med ullfleece i, til 699,- Den virker super! Hun har også Reflex regndress som vi er veldig fornøyd med.
Twig Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Har kjøpt den nederste med ullfleece, og har hørt myyye skryt om den
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Var den med ullfleece jeg mente, men det kom visst ikke frem på linken. Da satser vi på den... Blir vel neppe rosa, Monajenten ;-)
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 6. oktober 2007 #10 Skrevet 6. oktober 2007 Vi har reflex dressen uten ullfleece. Er veldig fornøyd. Han brukte den i fjor og passer fint i år også. Har str.98 til vår som blir 3 år i des. Men det er sant som de sier at de er korte i ryggen.
Monajenten Skrevet 6. oktober 2007 #11 Skrevet 6. oktober 2007 Ååh? Sier du det? Syns absolutt du burde kjøpe den rosa, så blir han så lekker:-D
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #12 Skrevet 6. oktober 2007 vi har også den nederste,og er superfornøyd.. har også regndress og regnsett i reflex. kjeme fornøyd.. god kvalitet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå