Gå til innhold

Vi er hjemme igjen :-)


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

Og har hatt det helt flott! Fikk ikke bruk for regnjakke eller gummistøvler en eneste dag, og burde definitivt hatt med en del t-shorter...og absolutt ikke glemt igjen jakken min i sikkerhetskontrollen på flesland da vi reiste (dukket opp igjen heldigvis) for den hadde vært kjekt å ha på kveldene!!

 

Warsawa var en kjempe flott by! Flotte bygninger, fantastiske høstkledde parker og mange sjarmerende gater og tusle langs. Og selvsagt maaaaaaaaaaange steder å dra kortet!!

 

Men det var og en forvirrende by, sjeldent jeg bruker så lang tid på å orientere meg...Den bestod liksom av flere sentrum og det var ikke helt logisk hvordan man skulle komme seg fra a-b, men sånt blir det jo mye gøy ut av da!

 

Vi bodde på det fatastiske hotellet, midt i gamle byn. Fikk masse tid til å pleie kjærligheten på både den ene og andre måten (fulgte prinsessemaris tips hehe).

 

Magnus har virkelig storkost seg hjemme med mormor og morfar. Eller tror kanskje mormor og morfar har kost seg mest :-) De har vært så superstolte når de har levert han i barnehagen og synes det er så flott å få lov til å bli så godt kjent med han som man blir når man har han over flere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi... jeg oppfordrer august folket til å ha seg! Det er liksom min jobb da! Godt å ha deg tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...