Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Ingen av oss liker å danse, og akkurat denne delen av bryllupet er noe jeg virkelig gruer meg til. Jeg har null rytme, og danser aldri når vi er ute, jeg bare liker ikke å danse, jeg kan ikke danse. Jeg har nevnt tanken for noen om vi bare skal droppe å ha denne teite brudevalsen, at vi heller bare setter på musikk og sier at de som vil danse bare kan gjøre det (tradisjonellt er det vel brudeparet som starter dansen ved at de tar brudevalsen, ingen "får lov" til å danse før dette er gjort). Men noen av de jeg har nevnt det for sier at herregud, dere må jo danse! Er det "som å banne i kirken" å droppe akkurat denne biten av tradisjonen? Vi har virkelig ikke lyst til å danse.
Mamma til verdens beste barn Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg syntes ikke man må ha den! Vi hadde uansett ikke tenkt til å ha brudevals, vi er som dere, liker ikke å danse og dette ville hengt over oss og lagt litt skygge på dagen faktisk. Nå er vi så heldige at vi kan skylde på at jeg er 6,5 mnd gravid vi da...
sussa4 Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Vi droppet hele brudevalsen , vi.. Ingen (bortsett fra mamma) som reagerte på det. Vi er ikke glad i å danse, ikke flinke heller, for den saks skyld, så for oss ble det et naturlig valg å hoppe over
Mulle :) Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Tar en vanlig slow dance istedenfor vals.. Ingen av oss kan danse
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Takk for svar, det var en lettelse å høre at flere sliter med denne biten av bryllupet. Jeg prøver å forklare min mor, som skal bry seg med det meste av planleggingen, at det er mulig ting er litt anderledes nå enn når de giftet seg for 35 år siden, men det nekter hun å høre på... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå