Gå til innhold

Gi bort barnevogn til sykehuset ol.??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg lå på sykehuset med eldstejenta etter en runde med feberkramper oppdaget jeg at det var nesten ikke barnevogner der for de med små barn, de hadde bare 1 til utlån og siden jenta mi orket og gå selv så ga jeg den videre til ei som hadde sykere barn enn meg..

Noen som har donert barnevogner til sykehus og lignende før??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ga min bagvogn dit etter nr 2 var ferdig med den. De var skikkelig glad da vi spurte om de ville ha den. Det virker som at vogner er en mangelvare på sykehus.

Skrevet

Vi var innlagt med snuppa på barneavdelinga i 3 uker, og opplevde også at det var få vogner, og at de vognene de hadde var skikkelig slitte, stygge og dårlige å trille..

Vi har ei stvillingvogn vi planlegger å gi til sykehuset. De hadde ingen tvillingvogner på sykehuset vårt, noe som egentlig er veldig praktisk ettersom endel syke barn har mye ledninger og utstyr på seg og trenger litt ekstra plass!

Bare ring direkte til barneavdelinga på sykehuset og spør om de er interesert, de vil garantert ha flere vogner! Og hvis de ikke trenger vogn, så trenger alltid krisesentre eller home-start brukte vogner:)

Skrevet

Jeg ga bort kombivogna vår til sykehusets barneavdeling. Det gjorde jeg etter å ha lest i avisen at de to de hadde hatt,var blitt stjålet! Stjålet! Jeg skulle gjerne likt å vite hvem som er så smålig at de stjeler en barnevogn fra sykehuset! De ble i alle fall veldig glade for å få vår. Håper de har nytte av den. :-)

Skrevet

Det synes jeg var en kjempegod ide.. At jeg ikke har tenkt på det før! Tror jeg skal ha en opprydning på loft og bod, har i allefall tre vogner som ikke er i bruk. Takk for tipset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...