Gå til innhold

Hei alle sammen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lenge siden jeg har skrevet noe særlig her. Dagene går i ett og vi har mye å ta oss av.

Ville bare ønske alle en god helg.

Har dere noen planer for helgen da???

Selv skal vi bare ta det med ro og bare kose oss. Ta vare på hverandre og ha god mat.

Hva med dere andre da??

Ha en kjempefin helg alle sammen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei på deg :o)

Her i trollhulen blir det en rolig helg!

Eldstemann får besøk av en venninne fra den gamle barnehagen i dag og det er utover korseminaret til Trollfar alt som er planlagt.

Veldig deilig å ta det med ro, spesielt når ukens fem første dager bare flyr i vei.

Så i dag skal vi bake en pose sjokoladekake og ikke gå lengre enn til sandkassen:o)

Go`helg til dere alle!

Skrevet

God helg til deg også:-)

Her er jeg helt alene og tar siste rest av klesvasken fra he...e;-)

Endelig i mål etter å ha kjørt maskiner døgnet rundt et par døgn!! Deilig!

Sambo er på sitt faste lørdagsmorgen besøk hos mine foreldre, sammen med lille rosa:-)

Han skal jobbe ikveld, kanskje jeg tar en tur ut og hilser på ham, eller rett og slett sløver på sofaen hjemme foran tvboksen............Deilig å kunne være litt fleksibel, med store jenter i hus så er mulighetene tilstede, selv om jeg som regel synes sofaen frister mest når kvelden kommer;-))

Skrevet

God helg til deg også!

Er bare innom i full fart. De andre har reist avgårde for å handle mat og jeg skulle egentlig få skikk på huset. Deilig å få noen timer for seg selv.

Her blir det ren jentekveld etter som Sofabonden skal på guttekveld.. De største jentene i familien snakka om litt 80-tallsmimring og "Flashdance" på DVD. De er begynt å gå med tights og leggvarmere, og trenger vel ennå mer inspirasjon for å få den beste 80-tallslooken, så da passer den filmen bra:-)

Kjempefin helg til dere andre også!

Skrevet

God helg ja! Her vasker vi hus med kvalm, halsvondt og tette bihuler! Men det fortrenges, for her skal det feires bursdag for mor og datter i morgen:=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...