mamma tiL 1stor+2små Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Lenge siden jeg har skrevet noe særlig her. Dagene går i ett og vi har mye å ta oss av. Ville bare ønske alle en god helg. Har dere noen planer for helgen da??? Selv skal vi bare ta det med ro og bare kose oss. Ta vare på hverandre og ha god mat. Hva med dere andre da?? Ha en kjempefin helg alle sammen
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 heihei=) I dag skal mini ha barnevakt (farmor og farfar) for første gang i sitt liv mens jeg og sambo er i 40-årsdag.. så nå skal jeg vekke mann og barn, så kjører vi henne snart til svigers. de ville visst ha henne tidlig så de kunne ta henne med på kjøpesenteret og vise henne frem... hehe... litt skummelt, hun er jo bare 1 mnd ,men går nok fint! God helg=)
Mille** Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Vi skal på litt shopping, er ett par ting vi trenger å kjøpe til gangen. Regner med vi tar en besøksrunde i helga til venner. I kveld skal vi kose oss med en film tenker jeg. ) Ha en superfin helg du også. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå