Gå til innhold

Hurra! Jeg har testet positivt! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den 13 prøveperioden opplevde vi endelig en positiv graviditetstest! Vi er så uendelig glade og håper at den lille spiren klorer seg godt fast! Det er helt uvirkelig for oss, men etter tre positive tester tre dager på rad, så begynner det nå å sige inn.

Spiren satt mens min mann gikk på sin andre Pergotimekur, samt at vi hadde "spart" i 5 dager før eggløsning. Jeg er så uendelig glad for den behandling og de tips vi har fått av dr. Purvis!

Glad klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så mye.

Så vel fortjent etter å ha holdt på så lenge.

Lykke til videre.

Skrevet

HIPP HURRA!!

*skyter-masse-raketter-til-værs-samtidig-som-kjempe-fanfare-kan-høres-over-landet*

Jeg er såååå glad på dine vegne, endelig kan du pelle deg inn i sofasetet jeg har holdt varmt til deg!!

Gleder meg masse på deres vegne!

KLART det går bra!!

Kjempeklem fra meg :-D

Skrevet

Hei!

Å så koselig, gratulerer så mye!

Skrevet

Gratulerer deg her inne også jeg ine!!! :)

Kan ikke få gratulert deg nok ;) Det er så flott at du endelig har en liten spire der inne :)

Stor klem

Skrevet

Her kommer en stor klem til fra meg også. Det er bare så koselig at dere har lyktes nå ine.

klem klem klem fra

Skrevet

Hei Ine:))

Gratulerer såå masse med svangerskapet, det må være en fantastisk følelse:))))

Lykke til videre:))

Klemmer fra

Skrevet

Gratulerer nok en gang Ine :o)

Er sikker på at du gjerne hører det en gang til...

Stell pent med deg selv og magen,og gled deg over svangerskapet.

Jeg håper vi er mange som ligger rett bak i løypa !

God klem :o)

Skrevet

Gratulerer her inne også Ine:)

Juuhuuuu tenk du skal bli mamma igjen :)

Klemmer fra

Skifer

Skrevet

Ine:)

Gratulerer sååååååååå masse, kos deg med spiren din og ta vare på deg selv i tiden fremover.

Klem

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse!

Kos deg med svangerskapet og masse lykke til!

Klem

Skrevet

Så koseleg at nokon av dei gamle travarane lykkast også! Gratulerer masse! Lykke til med svangerskapet - måtte spira halde seg på plass så lenge den skal! Og hald oss gjerne oppdatert.

Klem frå

Skrevet

Så ufattelig gledelig :) Gratulerer så masse og lykke til :)

Skrevet

Gratulerer så mye!!! Og lykke til :o))

Klem

Skrevet

Takk for det alle sammen! Nå håper jeg at dere alle snart kommer etter over i sofaen!

Klem til dere alle,

Skrevet

Hei Hei...Vil og Gratulere deg så masse med full klaff, håper virkelig at du når målet, og at svangerskapet ellers vil gå fint...Ønsker deg lykke til, og JA eg vil gjerne være med deg over i sofaen...

Skrevet

Åååå, som jeg misunner deg nå ;)

Gratulerer så masse med den lille spiren din :)

Så flott. Tror du det var det som skulle til da han sparte i 5 dager?

Og er det vanlig at menn går på pergo???

Stort lykke til ine:)

Skrevet

Takk for det Askepott!

Jeg tror ikke det er så vanlig at men går på Pergo, for behandlingen skal visstnok være omstridt. Min mann har gått hos dr. Purvis på Andrologisk senter, som er ekspert på mannlig fertilitet, og han foreskriver i alle fall preparatet.

Jeg er ingen ekspert på dette, men har forstått det slik at Pergotime er et hormonpreparat som stimulerer hormonproduksjonen i kjønnskjertlene (eggstokker og testikler). For menn kan dette øke sædcelleproduksjonen, feks øke antall sædceller, men også forbedre sædkvaliteten. Etter første behandling fikk min mann økt sædcelleproduksjonen fra 27 mill/ejak til ca 170 mill/ejak (normalverdiene er 100-500 mill/ejak). Sædkvaliteten forøvrig var bra, men motilitet var imidlertid litt dårligere etter den første kuren, så han fikk en ny kur. Før denne kuren var fullført testet vi altså positivt!

Dersom menn har dårlig sædkvalitet kan det være hensiktsmessig å spare noen dager før positiv eltest, slik at tilstrekkelig mange sædceller legger ut på jakten etter gullegget. Vi ble anbefalt å spare 5-7 dager. Vi fikk beskjed om at vi hadde vært "sjanseløse" med vår samleiefrekvens... Etter dette så satt altså spiren etter andre pp med "sparing"!

Lykke til videre i prøvingen Askepott! Jeg håper du snart får en liten spire i magen du også!

Klem,

Skrevet

Gratulerer så masse. Lykke til. Så flott at dere lykkes til slutt. Håper at jeg snart kommer etter.

Klem:-)

Skrevet

Så fantastisk!

Gratulerer så masse, og lykke til videre i svangerskapet!

Det er så hyggelig å lese gode nyheter her inne, og at dere lykkes etter over et år gir grobunn for optimisme her også:)

Stor klem fra

Skrevet

Jippi, Ine :o)

Jeg gratulerer deg her inne også. Dette var bare så koselig å høre da du slapp nyheten. Unner dere alt godt og ønsker dere lykke til med svangerskapet! Jeg skal følge spent med :o)

Skrevet

Gratulerer så mye, og lykke til med svangerskapet.

Klem

Skrevet

Hurra for deg og spiren din, Ine:-)!

Jeg kommer til å sniktitte på deg i sofaen, hold av en plass til alle oss her inne!

klem fra

• 2 uker senere...
Skrevet

Da sniker jeg meg over i sofaen, og holder av en plass til dere alle!

Lykke til alle sammen!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...