Leola Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Junior har sånn tørr hoste og så blir han så irritert og frustrert for han hoster og hoster. Finnes det noen kjerringråd mot slikt? Og nei, jeg drar ikke til legen for noe slikt på en lørdag.
Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 vet ikke hva du kan gjøre på dagen, men for å lette for ham på natten, kan du sette ei gryte med kokende vann et sted på rommet hans hvor han ikke får tak i det.. da blir det litt mer luftfuktighet, og det blir ikke så mye hosting, mamma og pappa gjorde alltid det for oss når vi var små, og det hjalp oss, er iallefall verd å prøve =)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Smør litt Mentholatum under føttene hans - funker kjempefint!
Mogop fikk augustgutt Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hmmm jeg ville prøvd Noskapin hostesaft jeg da, men det er jo ikke noe kjerringråd (selv om jeg er ei skikkelig kjerring) Hvor gammel er Junior da? Honning har god effekt...
Sebra Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Hvor gamel er barnet. Hva med litt lunka solbærsirup. Det bruker vi.
Leola Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 han er 4 år. skal prøve alt dette gjør alt for at han ikke skal plages med denne hosen.
Blue Lady Skrevet 6. oktober 2007 #8 Skrevet 6. oktober 2007 Lucas er veldg plaget av hoste når høsten og vintern kommer. Nå når han er 2 år har vi brukt Noskapin, synes den fungerer fint. Før han ble t brukte vi Solvipect, egentlig er den for slimhoste, men den virker mot tørrhoste også, på Lucas hverfall. Har også fått Cosylan hos legen, men den er reseptbelagt og har sånn rød trekant så den har jeg veldig høy terskel for å gi. Har ikke enda gitt den til han, men har dne i reserve i tilfelle det blir veldig ille en kveld/natt
hilham Skrevet 6. oktober 2007 #9 Skrevet 6. oktober 2007 Hei! Prøv Respi Clear som du får kjøpt på helsekostbutikker....Den er effektiv.....Vi bruker dette så fort vi merker tegn til hoste og faktisk sår hals..... Smaker heller ikke vondt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå