Gå til innhold

Til alle dere som var med på hasjdebatten i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare si beklager dersom jeg kom til å fornærme noen i går. I kampens hete ble det nok usaklige innlegg og mange misforståelser fra oss alle. Når ti stykker poster innlegg samtidig og tråden blir milelang, er det lett å snakke rundt hverandre og misforstå mye. Jeg ble veldig sint i går fordi folk mente jeg er forkjemper for cannabis, noe som ikke stemmer. jeg sier bare at jeg mener alkohol er enda farligere igjen, og at jeg syns begge deler burde være ulovlig. og siden ting ble snakket sånn rundt og noen (kanskje ikke med vilje) la ord i munnen på meg, så kan det kanskje ha kommet noen slemme fraser fra meg.

Vil si beklager til alle jeg måtte ha fornærmet i går, og alle som fikk usaklige og barnslige tilbakemeldinger fra meg. det var virkelig ikke meningen, men noen ganger kan man si ting man ikke mener når man er oppe i en heftig diskusjon.

solstråle69, beklager at jeg maste sånn når du allerede hadde gitt meg et svar. og for at jeg helt sikkert kom med teite innlegg som gav masse mening oppi mitt hode, men som sikkert ikke var så lett å forstå for deg, hehe, skjønner det ikke selv engang når jeg leser det nå.

Mamman til... uff, nå husker jeg ikke nicket... uansett, beklager!

Alle andre jeg kanskje har fornærmet, beklager igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt i orden! Synes det er morsomt med en skikkelig debatt, jeg! ;-)

Skrevet

hehe, det er bra =) så litt rødt igår fordi det virket som om ingen forsto hva jeg mente. for jeg er jo ikke hasjforkjemper, jeg bare mener at alkohol er enda verre igjen! MEN jeg tror ærlig talt ingen skjønte hva noen mente i går...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...