mammatilvilde+junibarnigjen:) Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Positiv test i dag;) 4 dager før ikm..Har gått galt de 2 siste gangene og vet ikke om jeg klare en gang til...Må bare krysse fingrene for at DENNE gangen går det godt..
Gjest mamma'n til go'gutten Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Gratulerer så mye! Krysser fingrene masse for deg!! Husk at alle gode ting er 3;) Men skjønner bekymringen altså. HAdde jeg også vært! Men er vel slik at det ikke er noen sammenheng mellom SA og senere sv.skap.
dulille junivenn Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 LYKKE TIL!!! Det går nok bra skal du se!!!! Men skjønner at du bekymrer deg. Skal tenke på deg, og krysse alt jeg kan krysse! Hold oss oppdatert! Klem
mammatilvilde+junibarnigjen:) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2007 Skal holde dere oppdatert ja:) Og lykke til alle sammen.....
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 kos deg og gled deg :-) så krysser jeg fingrene for at alt får bra for deg denne gangen! skjønner deet er skummelt, men du får bare håpe..
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 GRATULERER så mye! Veldig hyggelig når de som har prøvd lenge får det til, og krysser alt for at den klorer seg fast denne gangen:) Kremt, bortsett fra bena - el tider nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå