Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hva syntes dere er akseptabelt å leve for i mnd etter alle regningene er betalt?? Til mat, klær, fritid, bensin osv.... er 11ooo lite?
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Hadde vel gått for en stund. Har vært der, men synes det er lite ja.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Det syns jeg ikke er lite. Hvis du mener etter at huslån, strøm, telefon, forsikringer og div andre regninger er betalt. Hvis en regner ca 5000 på mat -da kan en kose seg! Og 2000 til bensin (1 tank i uka) -Da har dere igjen 4000 til bare lek og moro -det er jo 1000 kr i uka. Det syns jeg hørtes greit ut!
uuups:) Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg synes det høres ganske mye ut jeg!! Vi har mye mindre igjen etter alle utgifter er betalt og vi har det greit økonomisk!!
kisso Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Det er sånn ca det vi har. Det går kjempefint. Nå handler jeg ikke så veldig mye klær som mange andre, går litt opp og ned på den fronten men jeg liker å kose meg. Går en del på restaurant, kinobesøk osv... Syns ikke jeg mangler noe hvertfall. Altså har jo alltid lyst på noe nytt te huset men det sparer vi i såfall til. Idag skal man sette pris på å faktisk kunne bo i egen enebolig syns jeg;) Jeg sparer faktisk også og det går kjempefint, to barn her som ikke mangler noenting. Så det går nok helt fint;)
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Det kommer vel helt an på forbruket det da, men jeg synes det høres greit ut jeg. Burde kunne leve godt for det i mine øyne hvertfall!! Dessuten har jeg inntrykk av at uansett hvor mye extra man har en måned så bruker man bare det på pissa likevel, så summasumarium, så sitter man igjen med det samme til "å leve for hver måned".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå