Gå til innhold

jeg er også våken:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

men det er helt normalt det for meg :-S her ligger resten av folka og sover mens jeg våkner tidlig uansett jobb eller ikke. Litt kjedelig når jeg kunne tenkt meg og sovet ett par timer til. Før kunne jeg sovi mye mer, blir det annerledes når man blir eldre? jeg har passert de 30

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper man automatisk våkner tidligere når man blir "eldre" som du kaller det.. he he he...;o

 

Jeg har jobbet netter i over 7 år .., så døgnrytmen min lever sitt eget liv.. Og jeg er desverre ikke helt enig i hvordan "det" lever livet sitt..

 

Veeeeldig lyst på vanlig dagjobb så jeg igjen etter maaange år kan venne meg til og stå opp tidlig hver dag og legge meg tidlig hver dag..;o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...