Gå til innhold

Søvn er vist noe man ikke driver med lenger...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud tror jeg har sovet i maks 4 timer i natt, kl er nå 6 og jeg er KJEMPE trøtt men klarer ikke sove mer pga bekkenet og smerter i lysken....så da sitter jeg her så trøtt en bare kan være og tenker på at jeg skal på familiefest i dag!!

Jeg kommer til å sovne før kl slår 4, da har ikke festen begynt en gang:P

Noen tips til å kunne sove bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt på sammenhengende nattesøvnen her også, hvis det hjelper.

For at det skal bli nok søvn i løpet av døgnet så blir det en time her og en time der.

Håper du får noen timer i løpet av dagen før festen.

Skrevet

Har det på samme måte (men ser at jeg har litt kortere igjen til fødsel..)

Våkner hele tiden på grunn av smerter i bein og armer, dovne fingre, kramper i føtter, må på do... etc.

Og de gangene jeg våkner uten at det er noe spes, ligger jeg bare og vrir meg....Og titter på klokkeradioen.....03..04.....05........

Har dessverre ikke noe tips annet enn at du må prøve å få deg litt søvn eller iallefall hvile på sofaen i løpet av dagen. Legg deg ned selv om du ikke er kjempetrøtt - jeg prøver å få det til, og jammen bruker jeg ikke å sovne av det gitt ;)

Skrevet

ser du også skal ha i november! har termin 10, jeg da, og starta med akupunktur på 35ukersdagen min! (modningsak.) så tidlig modner de ikke, men setter nåler her og der for div gravidplager, også et par i panna for bedre søvn!

Skrevet

heisann! slik var det med meg sist, det har ikke startet for fult enda, men anbefaler banan til kveldsmat, kamillete, og akupunktur for bedre søvn....

lykke til på familiefest!!!

Skrevet

Samme her også, å jeg har ikke termin før i slutten av desember..!! Sover max 2 timer i strekk, så må jeg snu meg pga vondt i rygg og bekken eller gå på do eller for å drikke vann... Håper dette snur snart så jeg får sove litt mer..

Skrevet

søvn off seir bare stakkar sambo jeg;) når vi legger oss, finner jeg ikke stillingen, det stikker over alt, og for hver gang jeg snur meg, må magen være med over og det er tungt å det gjør vondt.

jeg sover best om morgenen alene i sengen når sambo er på jobb, eller om dagen. .

Skrevet

Takk for alle forslag, godt å se at det er flere(uten å mene det slemt).....!!

Er så slitsomt å snu seg siden man må ha med mage, 10 puter og ryggen:P

JEg har tenkt å prøve meg litt på akkupunktur når det nærmer seg, problemet er ikke at jeg ikke er trøtt....men at jeg ligger og har vondt uansett hvordan jeg ligger!!

Hjalp å dusje varmt for å så legge seg, da sovnet jeg faktisk i noen timer!(vokna av at jeg mista følelsen i den ene siden min:P)

HERLIG HERLIG

Skrevet

på tide å slutte å bruke sånne fremmedord her inne... aner ikke hva dere jenter snakker om jeg.

nevner f.eks

søvn

sex

matlyst

trening

baking

er sånne ord jeg drømte om for maaange uker siden:0)

(heldigvis håper jeg på å ta opp igjen noen av aktivitetene etter jeg har skvisa ut denne ungen)

Skrevet

åhh jeg sover og sover og sover...!!

vet ikke hva som er i veien... ( litt lite jern men det skal visst ikke ha sååå mye å si )

la meg 23.00 i går og sto opp 12.10 i dag..

På do to ganger og oppe og spiste en brødskive halv ni...

Har også vondt i bekkenet , men har en ekstra dyne som jeg pakker "under" magen og mellom beina - funker kjempefint faktisk. Føler at kroppen får hvilt seg...

Skrevet

Varm melk som drickes i sengen fungerer ofta på mig....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...