mayaya Skrevet 6. oktober 2007 #1 Skrevet 6. oktober 2007 Hva i alle verdens dager er ca 6 år??? S? M? L? "6-8"? "10-12"?.....????????? jeg blir smågal!!
mayaya Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 så rart. han fyren sa at M tilsvarte str 10-12, men den var jo veldig liten.. så han mente jeg måtte kjøpe L... for han sa det ikke hadde noe med år å gjøre? Og jeg er superforvirra. (som om det var noe nytt..)
Northernlights Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Men det er forvirrende det der,for S,M og L i barnestørrelser er ofte det samme som 8-10 eller 10-12 år osv... Noen er små i str,andre ting er store. Jeg kjøpte ei bukse str 10 år til gutten min i dag, og den passet akkurat. Mens andre bukser må han ha 12 år. For en 6 åring, som er litt stor, hadde jeg satset på 8-10 år. Men det spørs jo selvsagt på om det er ei t-skjorte eller jakke for utendørsbruk,fks..
mayaya Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Det er *kremt* et cowboykostyme i skinn.. Jadda.... Var på en butikk som solgte hatter, boots og skinnklær i cowboystyle, og de hadde miniatyrutgaver av de samme... Vest og sånne buksebein som man tar utenpå jeans. Mannen mente at han trengte L.
Northernlights Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Det er jo bedre det er litt for stort enn litt for lite. L er stort for en 6 åring,synes jeg. Men det spørs hvor stor 6 åringen er.Er han normal i str,så er L altfor stort. Men det ser dere vel når du "holder opp" klærne? Håper du finner rette str =o) Skal finne senga mi nå. MÅ bli flinkere å legge meg tidlig. Natta!
mayaya Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg synes også det ser stort ut. Da satser jeg på M :-) Takk! Sov godt og drøm behagelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå