Gå til innhold

sånn derre festeblødning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmm.... Hvor lang tid går det mellom kosen som gjør deg gravid og festeblødning, om man får det ? Varierer sikkert her...Men snakker man en dag eller to, eller en uke? Noen som har en ide? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan variere veldig ja, og det er som jeg har forstått det ikke de fleste som opplever det. Tror det kan komme alt fra 3-4 dager etter EL og helt til IKM, evnt etter IKM... Selv opplevde jeg det 9 dager før IKM, dvs ca 5 dager etter EL (kan jo hende jeg hadde EL før eller senere enn jeg antar).

Skrevet

Takker og bukker for svar... Bare lurer :) Jeg har en datter på ett år og er dønn klar for å bli gravid igjen... Fikk ikke festeblødning første gang såvidt jeg kan huske... Men hadde den røde uken for 2 uker siden og vi koste oss for 3 dager siden...Og i går var jeg litt lyserød... Så bare lurer i forhold til det. Kan jo bare ha vært... ett eller annet :) Lurte på om det var for tidlig med tre dager etter kosen nemlig. Vi får se. Ingen hast men hadde passet glimrende ;P

Skrevet

flere syn på saken? :) Meninger eller viten tas i mot med takk... Er det mulig med festeblødning evt to- tre dager etter kosen som gjorde en gravid,eller snakker vi lengre intervaller? :)

Skrevet

Egget bruker lang tid på å komme seg ned fra egglederne og inn i selve livmoren, og så skal det feste seg.. har hørt at det er vanlig med festeblødning ca. mellom 9-11 dager etter eggløsningen.. men det er sikkert veldig variabelt! Om du blør litt noen dager etter kos kan det jo være blødningen fra egget løsner (noen som blør pittelitt da også).

Skrevet

Jeg hadde festeblødning første gangen og da var den ca.9-10 dager etter el. Hadde ikke festeblødnig denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...