Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Jeg trenger besteforeldre til mine barn å lurer hvor jeg skal annonsere det.Noen som vet å har erfaring med dette?
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Har ikke erfaring med slikt, men hva med å sette inn annonse i lokalavisa?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hø? hva er dette? Finnes det folk som ansettes som besteforeldre? Eller er dette en spøk?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 De ansettes ikke som besteforeldre, men innimellom er det familier som enten ikke har besteforeldre til sine (av ulike årsaker) eller så bor de så veldig langt unna. De som blir besteforeldre har da et ønske om dette... enten fordi de ikke har selv eller de bor lagt unna eller er rett og slett ensommme. Det å engasjerer seg i andre oppleves som mange som veldig positivt. Går kanskje ant å høre på frivillighetssentralen... tror det heter det :-) lykke til!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Prøv og legg inn annonse i Norsk ukeblad eller Allers.Har sett at det er flere som har gjort det. Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå