Dubbe Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Mannen min er ute idag, sammen med gutta fra jobb (hele gutte-avdeling, IT).. Jeg sa tidligere idag, at hvis e var våken, så kunne jeg hente han.. Sitter alltid å diller, rydder eller ett eller annet . Så ringer jeg han nå. da var de kommet seg på ett utested (bar). Han virket så rar, med engang jeg ringte.. Sa at det var ikke lenge til jeg la meg, men ville bare ringe for å høre om de skulle hjem (sånn at de ikke ringte meg kl tre f.eks, hehe.... :-). . Men de skulle ikke det. Så sa jeg hadet, og han la på.. Ringte igjen, for å høre om det var noe som var galt. (nysgjerrig av natur).. Så spørr jeg han da.. Han svarer : Neida.. og da VET jeg at det er noe.. Så sier han: Er ikke noe.. Så spør jeg han igjen, er du sikker? Så svarer han : Vi kan ta det seinere.. Er det noe jeg kommer til å bli lei meg for, eller sint, spørr jeg. Han :" Årh... NEI!.." Så sier jeg : " Da får vi ta det når du kommer hjem da?!" Han : Ja. Hadet! hmmm.... da blir jeg automatisk i sånn tenke modus.. har han gjort noe annet med ett annet kvinnfolk?
mamma til 2 små:=) Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Ja men sikkert ikke det som har skjedd men så sinnsykt irriterene å ikke vite hva han vil snakke om seinere!!:=)ring han igjen!!!Du får vel ikke sove du nå?
Dubbe Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, nå kan han drite i at jeg får sove, hehe Om det ikke var alvorlig, så kunne han vel ha sagt det der og da? hehehe.. Satan da! *Grubler og grubler* Tror jeg venter til klokken er 02:00 før e ringer han.. Vil ikke mase heller
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 Trenger ikke være noe sånt. Kanksje han bare føler at du passer på ham for mye, og at han ville ha en alenekveld uten damer på byn (typisk menn av og til, er det ikke?) JEG sier ikke at du passer for mye på ham, skjønner jo at det ikke er det du gjør, men sier bare at menn av og til kan få en sånn følelse (kjenner det igjen... "å,jeg føler meg fanget når du ringer og sjekker opp om meg, la meg få være ute uten at du maser på at jeg skal komme hjem" osv...) Og drikker de, så blir denne følelsen mye sterkere, sant? Hadde jeg rett? Fått snakket med ham igjen?
Dubbe Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2007 Hehe, du hadde helt rett, Darla. Han ringte meg i to-tiden.. var veldig irritert, og sint.. så jeg ble tatt så på senga, i tillegg til at e var veldig trøtt, så begynte jeg å grine da.. han tok litt hardt i.. Men, man lærer jo? hehe.. Alt er fint mellom oss, gud bedre! Kanskje vi tar litt forsoningsex idag? weeeeh!
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 Det var godt å høre :-) De har sine spesielle tanker og ideer av og til, hehe... ihvertfall med litt alkohol i blodet ;-) Ha en strålende forsoningssex ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå