fjollefrua Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 er det noen som har noen råd? fikk et på tisrsadg og det er så stort somen halv femtiøring. Begynner å gro, og det svir så inderlig... Hadde håpet på noen råd før jeg legger meg...!!! Tannkrem hjelper, men når jeg våkner om morgenen da, er det bare en skorpe... når jeg da bløter opp for å ta bort tannkremen så følger jo litt av skorpen med, og da må det begynne å gro på nytt... HJELP MEG NOEN:::
vår baby Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Hei, Hjelper veldig å skylle munnen så ofte som mulig med munnskylle vann..
tryde Skrevet 6. oktober 2007 #4 Skrevet 6. oktober 2007 man får jo kjøpt salver på apoteket som hjelper. vet ikke om man kan bruke de når man er gravid men gå og skjekk. min erfaring er at det er det eneste som hjelper. men noen sier at mandeldråper kan hjelpe.
velsignet med to Skrevet 6. oktober 2007 #5 Skrevet 6. oktober 2007 Jeg hadde et grusomt munnsår for en ukes tid siden, og blei tipsa om å bruke brystvortesalve på det. Og det hjalp, tok ikke mange dagene før såret var fordufta!
*1+1=2 små* Skrevet 6. oktober 2007 #6 Skrevet 6. oktober 2007 har alltid brukt zovirax eller lignende som man smører på og som tørker ut såret!! Ellers går det jo ovre av seg selv etter en stund...men det er leenge i forhold til med sånne salver! Prøv å hold det tørt
Nancy Drew Skrevet 6. oktober 2007 #7 Skrevet 6. oktober 2007 det eneste som faktisk hjelper mot musår er antix ssom du får kjøpt reseptfritt på apotek... smør på ca 5 ganger daglig så snart man merker symtom, men virker også lindrene på sår som er som ditt. Denne salven gjør slik at munnsåret ikke greier å formere(viruset) seg lenger og dermed dør det ut etter som cellene dør. vist ikke kan du ha munnsåret gående lenge..... snakker om erfaring... lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå