Gå til innhold

Huff, sambo har jo aldri lyst....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hadde ihvertfall ikke lyst da jeg var gravid. Hadde lyst hele tiden før, men nå har det vært tørke i over 1 år. Savner kosen jeg...

Hadde sex sånn halvveis 2 g under sv.skapet ov 2 g etter fødsel. Halvveis det også. Har gått ned endel kilo, men har ikke hengepupper, hengemage, strekkmerker eller noe jeg kan tenke meg kan virke "frastøtende" på han. (IKKE ta dette ille opp dere som har vært uheldige og få dette etter fødsel da)

Når vi legger oss samtidig legger han seg med ryggen til meg og snorkesove i løpet av noen sekunder. Hvis jeg legger meg inntil han eller stryker på han, så later han som han sover.

Før fortalte han meg hvor fin jeg var, klemte og kysset på meg hele tiden. Ville ligge inntil meg og kose med meg hver kveld osv. Hadde ikke sex så ofte da heller, men det var akkurat passe for oss.

Men ikke nå nei, huff, føler meg ikke særlig bra nå...=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mange mannfolk får gjerne et annet syn på dama når de blir gravide og etter fødsel. Plutselig er du ikke bare dama hans lenger. Du er først og fremst mamma.. Men det pleier gå seg til etterhvert. Mest sannsynlig trenger han bare litt tid på seg. Hadde kanskje vært en ide få noen til å passe babyen en dag hvis det lar seg gjøre, slik at dere kan tilbringe litt tid alene bare dere to..? Jeg håper det ordner seg for dere :-)

Skrevet

hmmm. Hos oss er vi akkurat motsatt, men det er kanskje mer vanlig... ?

Skrevet

hei

har en slik kjip mann jeg og - sukk

føler meg fin jeg!!!

trøsteklem

Skrevet

Hadde spurt ham rett ut jeg, hva i all verden som er i veien med ham ?? Hadde bedt om et seriøst svar for hadde mannen min begynt sånn hadde jeg trodd han var utro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...