Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 Nå er min gutt snart 22 mnd, men svarer allikevel jeg :-) Han er ca 87 cm og 11,9kg. Vi bruker en del klær i str 86, og 92. Sko bruker han 24, men det kommer an på skotypen.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. oktober 2007 #3 Skrevet 7. oktober 2007 Jenta mi er 85 cm lang og veier 9,4 kg =) Hun bruker str 86 i klær (begynner å bli litt trangt og stramt nå) og str 22 i sko...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 7. oktober 2007 #4 Skrevet 7. oktober 2007 Glemte å si at hun blir straks 20 mnd gammel =)
lifa og Eline Skrevet 7. oktober 2007 #5 Skrevet 7. oktober 2007 20 mnd. i går og er ca 83-84 cm lang. veier nok ett sted mellom 10-11 kg. har ikke vekt ad den er godt i stykker. Bukser i str. 80 er passe i livet men begynner å bli for korte på beina. Ellers er det mest str. 80 tøy vi brker. men ser at tynne bpommulsgenser begynner å bli korte på ermene og at noen av bodiene i str. 80 er for små. Alleveærsdress og regntøy i str. 86. ytterjakke i str.80 Men ettersom vi går mot vinter er det annerledes tøy vi trenger og har handlet inn gode ull bodyer og strømpebukser fra Nøstebarn. og har kjøpt inn noen bukser i str. 86 så da har vi i grunnen det vi trenger over vinteren. Synes dette med str. kan være vanskelig da det er kjempeforskjell i str. på de forkjellige merkene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå