Gå til innhold

Til alle dere sjalue kvinner!!(ang Helene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere ser at hun kanskje er yngre enn dere, penere, slankere..å så voksen for alderen sin da.. Hun er åpen, utadvent..En skikkelig MAMMA, som har ordnet alt og lagt alttil rette førden lille kom...

Hun er sammen med en VELDIG omsorgsfull man!!!

så til alle dere som er sjalu, sikkert dere i 30+ som begynne å forfalle, er sure å snerpne..!!! slutt å vær sjalu, tenk heller at d er så flott at vi finner slike mødre som Helene..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, den gikk nok hjem:)men vi som er 30+ er ganske vakre vi og:) uansett, du har et poeng, og det var noe jeg også prøvde å poengtere i det aktuelle innlegget! fysjameg....sjalu damer på sitt verste, og du, det tror jeg faktisk like godt kan være skrevet av en 20-åring....for de er ofte mer usikre enn oss stødige 30-åringer:)

Skrevet

Ja, du har så rett så rett..

Det med alderen var å sette ting litt på spissen...

for d irriterer meg så grønnjævlig at folk kan rakke ned på noen som helene foreksempel...de ser at hun er en ressursterk person, god mor,og vakker i tillegg...da blir d for mye for enkelte!! å det irriterer meg!!!

La nå folk være flinke, "perfekte"!!!! skryt nå heller av de!!!de som er vellykket trenger også ROS!!! ikke bare dritt... bittre kjerringer er dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...