Gå til innhold

testen var negativ..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg testet i kveld og fikk en negativ test.. ikm i går... viss el kom senere enn ventet så er det fortsatt en sjanse.. får bare se om tanta dukker opp snart så jeg kan begynne neste pp... eller så får vi håpe at jeg kan være gravid alikevel og ta en ny test uti neste uke en gang.. noe drit viss mensen ikke skal dukke opp og jeg ikke er gravid... den får dukke opp så jeg kan komme meg videre i neste pp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det helt likst som deg,testet noen dager etter ikm og det vär negativt. tok tre tester den uken etter og de var også negative men for tre dager siden tok jeg ennå en og den var positiv. hadde ikm 11,9.

så er håp vettu. tror nok at mange tester for tidlig, og jeg var helt klart en av de...:) lykke til

Skrevet

men du må jo ikke gi opp likevel...skal se du har vært for tidlig ute med å teste....jeg har fortsatt negativ test 4 dager etter ikm....og jeg føler meg liksom gravid...på en måte....og jeg snakket med ei tidligere i dag som hadde vært 11 uker på vei da hun fikk første positive test....så det er fortsatt håp :)

Skrevet

Det er håp så lenge tanta ikke har dukket opp. Noen ganger er syklusene lengre, og da komemr EL senere, da har kanskje ikke kroppen fått nok HCG til at testen slår ut

Skrevet

Hei hei, så lenge ikke tanta har kommet er det håp.

Hold motet oppe vennen, skal se testen slår pos ut om noen dager;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...