Rusketuska Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Moren min er på besøk, og går snart amok......((((( Hun skal forklare meg en sang, som har blitt sunget på årets idol mange ganger, av flere personer..... Problemet er - hun husker ikke tittel... ikke sanger ( eller originalsanger) Hun mener den begynner på T ... men er ikke sikker... Hun tror også at det er italiensk el.l sang..... Men, er ikke sikker der heller..)) Haha... dette er lett for meg ) Ikke gir hun seg heller!!!' Men, den skal visstnok være nydelig. Og får tårene frem..... Kan noen hjelpe??? Vet det ikke var mange pekepinner. men her er det mange smarte hoder.) hihi:)) hjelp!!!!!!!!
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 er ikke bare tir' a noir, da? bare at hun ikke har fått med seg at tekstem faktisk er norsk, dog spenstig tittel??
Rusketuska Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2007 TAKK!!! alle sammen!!! Jepp!!! Det var den det var!!! )) Vamp ~ Tir N'a Noir (PS! Hun sa at om noen her visste om dette, ville hun ha tro på dette forumet!! hehehehehe!! hihi:))) hohio:))) Nå gråter hun sine modige tårer...)) Nesten. Og desverre, vil hun høre den enda en gang.... :0))) hihi
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 du har'n? eller skal jeg sende den over ti deg?
Rusketuska Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2007 Takk Kjipe Laila Vi hører på den på Youtube )) For 2 ( kanskje snart 3???) gang ? hehe:)) Takk;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå