mamman til 2 godjenter:) Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 jeg tok en blodprøve for 2 uker siden og da var hcg på 140, 2 dager senere var den på 340 og ca en uke etter så var den bare på 4400, etter min regning så skal jeg begynne på min uke 8 nå, er ikke dette litt liten stigning? eller?...ser andre har så høyt, og blir litt bekymret
Gjest Skrevet 6. oktober 2007 #2 Skrevet 6. oktober 2007 jeg har vært gravid 3 ganger og mistet alle..blødde i hvert svangerskap så har tatt en del tester på labben på hcg stigning. denne stigningen er individuelt og kan ikke sammenlignes med noen andre:-) så lenge du har stigning er du gravid:-) men vet hvordan du har det, disse ukene er forferdelige med tanke på engstelser:-) lykke til
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2007 har og hatt en en sa, blødde, var da i min uke 6. jaja..jeg får bare vente å se, kan hende jeg er tidligere på vei enn jeg tror:) skal tillegen på mandag og da skal jeg be om en tidlig ul siden jeg tydligvis ikke helt vet hvor langt jeg er på vei..hehe..ble gravid igjen med en gang etter forrige sa..er helt forferdelig med disse bekymringene.. lykke til til deg og:) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå