Gå til innhold

Hvordan er størrelsen på Reimadressen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stor? Liten? eller passe?

Datteren vår er 16mnd til jul, og litt usikker på størrelsen. Vi tenkte kanskje å kjøpe str 92, må jo uansett kjøpe ny neste vinter... hun ligger på streken over normalen vedr størrelse målt hos HS..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er stooooooore. Tullemor her i huset er 16 måneder en tynn reima dress har hun i størrelse 74 passer enda og vinterdressen har hun i størrelse 80. Har en i 92 men den passer nok ikke før neste vinter.

Skrevet

Den er ganske stor i str. snuppa vår er 20 mnd. nå. Og har akkurat begynt å gå over til 92 i klær, men kan bruke endel i str. 86 enda.

Vi har kjøpt str. 92 i reimadress, og den er endel for stor for henne, men ikke større enn att det er greit for henne=)

Skrevet

Snuppa vår er 16 mnd nå og vi har str 86. Den er mer enn stor nok for å si det sånn...... Tror de er litt store i str. :-)

Ville nok gått for 86 jeg:-)

Skrevet

Hvor lang er hun da? Jenta vår er 86 cm lang og vi har dressen i str. 92. da har hun litt og gå på sånn at den varer vinteren ut. kan du ikke ta hun med til butikken å prøve da?

Skrevet

Gutten min er 16mnd. Har kjøpt reimadress i str 92.den er litt stor, men når han har skoene på seg ute virker ikke dressen så lang likevel. Er nå vertfal sikker på at jeg ikke trenger å kjøpe en ny i løpet av vinteren. Han var 83,5 cm på 15.mnd kontrollen.

Skrevet

jenta mi er snart 18 mnd, 76 cm lang. har str 74 i vårdress og har kjøpt str 80 i vinterdressen. den er rimelig stor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...