Gå til innhold

Har DU vært i Roma etter 4.sept?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Roma i morgen natt med Norwegian.Turen ble bestilt for veldig lenge siden. Nå viser det seg at Norwegian har leid inn fly fra frask flyselskap, XL Airways, til å fly Roma.Franske flyvere, fransk bestetning...Har et snev av flyskrekk som begynner å øke på...Føler at dette ikke akkurat hjelper på usikkerheten min. Skal ha med to små, og vil være minst mulig engstelig! Noen som har erfaring med dette flyselskapet, som jeg aldri har hørt om???? (Har flydd Roma for Norwegian siden 4.sept.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine besteforeldre er i Roma nå. Ikke hørt noe felt om flyreisen, så antar at den gikk helt fint:)

Går nok bra for deg og skal du se.

Skrevet

Gjør nok det. men når man begynnre å tenke rare tanker så....Franskmenn kan vel fly like bra som oss. Føles bare litt tryggere med det som er kjent!

Skrevet

Vi fløy med XL Airways til Roma 9 september... Jeg har INGENTING å utsette på dem! De har en norsk i kokpiten og en eller to norske blandt flyvertinnene/flyvertene...! Ingenting å bekymre deg for! I det du letter hører du en rar durelyd, men den forsvinner i marshøyde! Har du bærbar DVD-spiller til barna? Anbefales! :-)

God tur og kos dere! :-)

Skrevet

TUSEN TAKK! Pike 25- er du der? Hadde dere med dere barn til Roma?Leser jo alle steder at det ikke anbefales, men vi er 6 voksne til å "dulle" med de.(tante/onkel/besteforeldre)tar sjansen på at det går bra vi! Men har du /andre noen gode tips så vil jeg gjerne høre.(DVD-spilleren er pakket.) Har ikke reist med barn før, så er litt spent....

Skrevet

Hvor gamle er disse barna? Skal dere ha med vogn(er)? Ta med så små og lette vogner som mulig, for det er ikke alle metrostasjonene som har heis eller rulletrapp... Skal dere ta buss må dere være egoistiske! Ingen tar hensyn til om dere kommer med vogn! PASS PÅ VESKER OG LOMMER!!!! det er mye lommetyver der og de er flinke! Ikke la deg irritere om noen mørkhårede damer ypper til krangel! Da er det sansynlig vis sigøynere som prøver å distrahere deg så de kan få stjålet! Ikke Glem Disneystore og Hard rock cafe! hehe Skal tenke ut om det er noe mer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...