Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... babyen kan snu seg etter å ha ligget med hodet godt ned i bekkenet i 6 uker? Vesla vår har nemmelig ligget med hodet veldig langt ned i bekkenet mitt, og det har hun gjort siden uke 30- Nå er jeg i uke 36, og ble fortalt av legen på mandag at hun fortsatt lå med hodet veldig langt nede, men at det ikke var festet. På ul kan de ikke se noe av hodet nesten, fordi det er så langt nede. Men så i dag har jeg kjent mye bevegelse langt nede i magen, og ikke helt på toppen av magen slik jeg har pleid. Kan dette bety at hun har snudd seg, eller kan det ha sammenheng med at magen eventuelt har sunket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnet kan snu seg på sekundet faktisk.

Og er ikke hodet festet så er det godt mulig det ja.

De kan snu seg helt til hodet fester seg... helt utrolig egentlig.

Skrevet

kan snu seg...

men det er veldig liten plass der inne nå, så ofte ender beina opp veldig langt nede, mot hodet...

Skrevet

kanskje det er hendene som driver å dunker der langt nede i magen? jeg kjenner bevegelser over hele magen jeg, og er litt redd for det samme som deg. han sparker ut på sidene, bak hoftebeinene og nedi der blæra er. hodet er ikke festet, så hva som helst kan jo skje...

Skrevet

Jeg trodde tidligere at lillegutten vår drev å snudde seg i tide og utide. Trodde nemlig at jeg merket spark mot urinblæren, men det har vist seg at han beveger på skuldre og hender (kjennes hardt ut, men kanskje fordi det ligger så mye nerver der nede?). Høres vel lite sannsynlig ut at babyen din skal snu seg nå dersom den lå godt nede i bekkenet allerede?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...