Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 Nå har vi revet ut den gamle kjøkkeninnredninga, i morgen skal det vaskes og males, så skal det legges gulv og til slutt: Ny kjøkkeninnredning! Gleder meg!!! MEN, det er et stort MEN: Hva skal vi ha mellom benkeplatene og overskapene??? Ikke stål - det blir så fort stygt... Ikke glass - gubben skjønner ikke hvordan han da skal få tatt hull til stikk-kontakter osv. (Dessverre - jeg har så lyst på glass...) Ikke fliser - samme årsak som over + at jeg ikke liker det... Hva står vi igjen med da, da??? Hjelp, ideer og råd tas i mot med stor takk! :-)
~sjiraff~ Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 Kul tapet og plekisglass? Pleksiglass er vel enklere å skjære i enn vanlig glass? Men finnes jo masse kule fliser og kombinasjoner da, har du virkelig sett på alt? ;o)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 hm.. i leiligheten min er det bare malt strie... sånn er nå det.
Cilie with the testpipeboy ;) Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Dere kan bruke golvbelegg, mange kanonkule gulvbelegg på markedet nå!!!
*Kleopatra Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Mosaikkfliser da? Det er jo utrolig lekkert!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Da gjenstår vel bare tapet egentlig?
Nit@™ Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Tykt gulvbelegg. Det har vi. Ser ut som skiferstein. Blir faktisk ganske fint.
Ducchini Skrevet 5. oktober 2007 #9 Skrevet 5. oktober 2007 beverpanel ferdigmalt beverpanel huntonittplater våtromsplater tapet men kan han ikke få hjelp til å ta hull til stikk-kontaktene da? det er merkelig nok ikke så vanskelig å skjære i glass bare man har riktig verktøy, værre med fliser, de har lett for å sprekke men igjen, har man riktig verktøy...det er halve jobben, og det meste får man leid på byggforretninger som byggmakker, obs, etc lykke til (jeg vil også ha nytt kjøkken!)
Spira31 Skrevet 5. oktober 2007 #10 Skrevet 5. oktober 2007 me har fått skjært ut børsta aluminiumsplater til der du ønsker;) var noen stygge fliser der før..hehe
Vibeke&gullguttene:) Skrevet 5. oktober 2007 #11 Skrevet 5. oktober 2007 panel?? våtromstapet?? men er jo kjempe lekkert med mosaikkfliser... virkelig å anbefale;) ikke noe problem og legge de rundt stikk kontakter;)
Blue Lady Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 Pleksiglass? Det er vel bare å kutte i vei på de? Plater? Pappa har noen slags plater mellom benk og skap, vanskelig å forklare men ca de 15 øverste cm er det trefarget, samme som på brettene som er mellom gulvet og underskapene. Så er det en metallist som har spor som man kan henge kroker/tørkepapirholder ol. på. Så er det hvite plater, samme farge som skapdørene Sambo bruker vanlig borr på fliser.. han er snekker så har mulignes litt dyrere utstyr enn folk flest, men det er ikke spesialborremaskin han har
Gjest Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Takk for gode tips! Skal foreslå pleksiglass for gubben, og hvis han ikke godtar det, så går jeg på jakt etter et gulvbeleggg. Eller børsta aluminium - hvor får man tak i det, tro?
Lilla`83 *snuppa & snuppen* Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 gulvbelegg!!!!! super fint! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå