Anele&Solstråla Skrevet 5. oktober 2007 #1 Skrevet 5. oktober 2007 tok det lag tid fra dere var der til dere fikk de på siden deres?? syns jeg taster inn mail og p.ord hver dag...får de jo ikke:(
Marianne87 Skrevet 5. oktober 2007 #2 Skrevet 5. oktober 2007 jeg tok de på tirsdag og de lå inne på lørdag;)
Niem og Patrick Skrevet 6. oktober 2007 #3 Skrevet 6. oktober 2007 Tok de på tirsdagen og de kom fredag ettermiddag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå