Gå til innhold

Noen som har vært i arbeid gjennom vikarbyrå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns dere og er det noe hensikt å skaffe seg jobb igjennom de i forhold til egen innsats? Hvordan fungerer det, må man takke ja til jobbene de finner? Er jo ikke aktuelt for meg å hoppe fra sted til sted i korte vikariater...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har veldig dårlig erfaring med vikarbyrået proffice i hverfall...

Skrevet

Jeg gjorde det en sommer bare, jeg jobbet da på samme stedet hele sommeren, og syns det var helt greit.

Skrevet

Jeg har jobbet gjennom vikarbyrå siden 2003 og trives kjempegodt med det. Jeg har hatt noen korte vikariater. (man starter gjerne med ett par korte slik at man blir litt kjent med hvordan du jobber og hvordan du trives, hva du er god på etc) Har også hatt et langt vikariat og et "av og på" under forrige svangerskap.

Jeg trives godt med friheten det gir, samtidig som det gir sikkerhet, det gir et godt kontaktnettverk og store muligheter for å kunne jobbe etter ønske (også veldig mye dersom du vil det).

Vil anbefale deg å velge et godt vikarbyrå, gjerne et som ikke er alt for stort.

Jeg har selv god erfaring med Bjørg Fjell og Partner1Bemanning.

Har veldig veldig dårlig erfaring med RettBemanning, Manpower, BankPower, TechPower (osvosv), Adecco og Talent Viakr og Rekruttering.

Har lite å si om Proffice, hverken positivt eller negativt, samme med TempTeam.

Hverdagen i vikarbyrå er både spennende og morsom, og veldig utfordrende.

Lykke til med valg av jobb, håper du finner akkurat det vikarbyrået som er villig til å gå den ekstra "mila" bare for DEG! For det finnes faktisk slike vikarbyråer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...