Gå til innhold

Dere som lurer på ang div symptomer

Anbefalte innlegg

Skrevet

spør dere fordi dere tror noen har svar,eller for å høre at

"ja,dette er nok et symptom"?

jeg tenker så at ingen ting er symptom,sikkert bare noe kroppen driver med som jeg ikke legger merke til utenom ikm tiden.

dere må jo få sky-høye forventninger??!?

er det ikke bedre å tenke det værste og heller bli positivt overrasket?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var jo akkurat som jeg skulle skrevet det selv. Du har så rett i at det er veldig mange symptomtråder, nesten litt for mye, spes når det kan være 4-5 stk på hver side.

Riktignok var jeg vel borti noe lignende i første pp, men da skjedde det et eller anna merkelig hormonelt i kroppen min, så begynte virkelig å lure. Men etter det har jeg hat beina på jorda. Svært lite forhåpninger, eller "leting" etter symptomer. Men så er det ikke til å unngå heller for vi prøver jo aktivt hver mnd.

Jeg har som du sier, heller lyst å bli positivt overrasket. Har liksom alltid sett for meg at graviditeten skulle bli noe jeg oppdaget uten særlig mistanke :-).

Skrevet

tja, hva skal man si. vanligvis spør jeg ikke etter symptomer da det ikke akkurat er dagligdags for meg å bli gravid. men for 2pp siden eller hva det var begynnte jeg virkelig å lure. Abselutt alt så ut til å være mine typiske graviditets tegn, men tanta kom likevell.

Ellers gå rjeg ike rundt å leter etter symptom, er sjeldent jeg blir gravid likevell. Å jeg vet jo at jeg trenger hjelp for å bli det atter en gang

Skrevet

tenker helst på de som hver mnd har klart å lete fram nye symptomer,

og som tror at alt nytt med kroppen er tegn på graviditet.

jeg kjenner det stikker i kroppen og mye rart kan dukke opp rett som

det er,men det har aldri betydd at det har vært et symptom.

såfall et symptom på at jeg ikke har vært gravid...hehe.

Skrevet

Var som jeg skulle sagt det selv. Det siste jeg tenker på er om det er ett graviditets symptom, mine tegn viser å være seg pga tanta:D

Skrevet

så sant så sant..

selv har jeg masse symptomer hver eneste mnd, men jeg er jo ikke gravid... så no tror jeg ikke lengre på symptomene, de er jo bar ekroppen som lurer hodet mitt likevel..

Skrevet

Dere vet vel at det ikke er de samme som spør hver mnd? Jeg har merket at de som spør har virkelig følt noe og de skriver for både at de tror noen har svar og for å høre at "ja,dette er nok et symptom"? Blir de ikke gravide den mnd sier de ikke så mye om symptomene siden mnd etter, så det er ofte de nye som snakker om symptomer og de fleste faktisk blir gravide samme mnd som de har lurt på endel....

Skrevet

Positiv tro er det viktigste tror jeg. Så det er "no problem" at folk lurer på ting ang symptomer. Det lager i alle fall noen nye tråder her. Er du ikke interessert i å lese dem så er det fritt valg å hoppe over vet du! :-D

Det å få noen tilbakemeldinger på det man lurer på og kanskje tenne håpet og troen enda litt er bare bra. Lykke til alle sammen med og uten symptomer, og la oss snart få enda flere positive tester her inne og mange "symptomer".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...