Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har skamvondt i ørene i dag...mest i venstre, men også litt i høyre... trykker og svir inni øret... i stad når jeg skulle rense med q-tips kom det blod på q-tipsen... har vondt i hodet og er stiv i nakken, men har ikke feber. noen som har noen ide' om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stiv nakke og hodepine kan være et tegn på influensa, eller at du er veldig stressa for tia.

Det med ørene vet jeg ikke. Har 3 unger og alle har hatt ørebetennelse, og opptil flere ganger, men ingen av de har hatt blod som har kommet ut av ørene. Kan jo være øreværk. Det har jeg hatt mange ganger... da kan det gjøre vondt, og det kjennes ut som det svir eller trykker litt. Men det gir seg som oftest veldig fort.

Vet ikke om dette var til stor hjelp akkurat, da men. Men om du har like vondt i morgen så kan du jo ta en tur til legevakta? Eller evt. vente til mandag og ta en tur til legen, om det ikke er uutholdelig, da!

Uansett.. God bedring :-)

Skrevet

takk for svar =) får se om det går over... men kan jo være influensaen som kommer... uff... hehe jaja det får jeg tåle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...