Gå til innhold

Bare meg som ikke synes prompehumor er morsomt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en fyr som har prompeshow på senkveld, publikum ler jo seg skakk, synes ikke det var det minste morsomt. Trekker ikke på smilebåndet engang..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lite sjarmernde ja!

Skrevet

Jeg ler meg ihjel ha ha ha =0)

Skrevet

Trekker IKKE på smilebåndet her heller nei. Synes det er tåpelig og ekkelt, og skjønner ikke hvordan noen kan synes at dette er så morsomt at han kan bli kjent for det...

Og med den drakta i tillegg...

Skrevet

Nei, syns ikke det var artig! Mest ekkelt...

Skrevet

Nei syns ikke detta var morsomt. Jeg måtte faktisk svelge ett par ganger fordi det var kvalmt.. Ble også litt overrasket over at folk lo sånn.

Skrevet

Syns dere ikke det er imponerende at han klarer å kontrollere det så bra??

Skrevet

Jeg satt helt alene i sofaen min og lo, jeg, så må vel innrømme at jeg faktisk syntes dette var festlig.

Selvfølgelig litt ekkelt, men framdeles festlig! :-D

Hvis noen jeg kjenner hadde dratt dette trikset på et nachspiell er det ikke sikkert at jeg hadde ledd, men litt på avstand var det kjempegøy!

Tenk for en kontroll da! Imponerende!

Skrevet

Hmm,nei kan ikke si jeg syns det var så veldig festlig,heller ekkelt.

Ikke akkurat min type humor...

Skrevet

Egentlig så har jeg sånn prompe- bæsje -tiss humor, skikkelig barnslig, men å se og høre folk som prumper sånn som det der syns jeg var ekkelt. Men egentlig klarer jeg ikke helt å tro at han faktisk prompa, tror det var juks jeg. ;o)

Skrevet

Nei, det synes jeg helt oppriktig ikke er det minste imponerende!

Skrevet

jammen glad jeg ikke satt i publikum ja; skal ha meg frabedt å puste inn andre folks anale gasser! (men ja da, jeg vet at jeg sikkert gjør det hver dag, men det orker jeg ikke å tenke på;o) Ikke min type humor, men for all del- om noen hadde det gøy så fint for de!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...