LegallyBlond Skrevet 5. oktober 2007 #3 Skrevet 5. oktober 2007 Fatter ikke hva som er morsomt med det engang jeg...synes bare det er tåpelig og vemmelig. Ler IKKE av det
Mille** Skrevet 5. oktober 2007 #4 Skrevet 5. oktober 2007 Herrreguuuuuuuuuuuuuuud!!!!!!!!!!!!!! Han gjør det vel ikke på ordentlig!?? Jeg kan ikke tro det!!!!!!!!!!!!!!!!
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #5 Skrevet 5. oktober 2007 Oh my god!!! Lurer på om de lukter og?!??!? HAhahaha
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 5. oktober 2007 #6 Skrevet 5. oktober 2007 Å fytti grisen!!! Lurer på hvordan boxeren hans ser ut nå!! Yyyyyuuuuuucccckkkkkkkkk!!!
trompetisten Skrevet 5. oktober 2007 #7 Skrevet 5. oktober 2007 Uff... blir for mye rumpehumor for meg...
Mamma´n til A og F Skrevet 5. oktober 2007 #8 Skrevet 5. oktober 2007 Sjelden jeg rødmer, men nå......
Monajenten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2007 Heheheheh, syns det mest komiske er at han faktisk klarer å prompe med kontroll:-p
Etaner Skrevet 5. oktober 2007 #12 Skrevet 5. oktober 2007 æsj, fikk helt grøssninger her.. morsomt syns jeg ikke det var, bare ekkelt!! (-:
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #13 Skrevet 5. oktober 2007 Nei, alle promper jo!! Kjempenaturlig!! )
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #14 Skrevet 5. oktober 2007 åhhhh guuud..jeg ler så tårene triller!!! Noen av de hørtes såå bløte ut. jeg ler av newton også jeg, når de forklarer om de forskjellige prompene som finnes. OMG!! Åhh jeg elsker sånne ting. Jeg blir helt forbauset jeg når folk siker det er ekkelt og smakløst osv. Ikke skjønner jeg folk som ikke promper forran kjæresten sin heller...
Minesmå:)+en til! Skrevet 5. oktober 2007 #15 Skrevet 5. oktober 2007 Jækla bra!!! HAhAHAHAHAHAHAHA... elsker fise og rompe humor!
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #16 Skrevet 5. oktober 2007 Vet om en som har to barn med kjæresten, og hun har aldri prompet foran han... Går på do eller ut og gjør det... Hadde ikke giddet, her promper og fiser vi når det passer!!!
Monajenten Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #17 Skrevet 5. oktober 2007 Det er jo supernaturlig og noe alle gjør. De som sier de aldri promper, lyger så det renner av dem;) Søsteren min og kjæresten hadde navn på prompene. Han er engelsk da, og da han fortalte om SBD-prompen, holdt jeg på å dævve av latter - Silent But Deadly :-p
TusseMor07&09&14 Skrevet 5. oktober 2007 #18 Skrevet 5. oktober 2007 Vet om ei som påstår at hun, de få gangene hun fiser, alltid går på do og gjør det, selvom hun er alene hjemme. Kan jo hende, men vet ikke helt om jeg tror på den altså...
tre små... Skrevet 5. oktober 2007 #19 Skrevet 5. oktober 2007 hehehe,,,, ja måtte le høyt her.. helt sykt....
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #20 Skrevet 5. oktober 2007 En viss gassproduksjon er normalt og friske mennesker har flatulens (gassavgang gjennom endetarmsåpningen) gjennomsnittlig 15 ganger i døgnet, med et samlet volum på mellom 400 og 1800 ml. Mengden flatus varierer imidlertid enormt og avhenger helt av hvor mye metabolsk substrat i form av uabsorberte karbohydrater som når fram til bakteriene i tykktarmen. Et kosthold som inneholder mye ikke-spaltbare (og dermed ikke-absorberbare) oligosakkarider (cellulose), som for eksempel bønner, kan gi en gassutskillelse på flere liter i døgnet.
2 søte småpiker Skrevet 5. oktober 2007 #21 Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke noe problem med å prompe foran mannen min, er jo helt naturlig. Men det betyr ikke at det er morsomt likevel.
Frk. Vable Skrevet 5. oktober 2007 #22 Skrevet 5. oktober 2007 Hva gjør dere når du promper foran han da? Slipper en braker og så sitter dere helt alvorlig begge to??? Hihi..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 5. oktober 2007 #23 Skrevet 5. oktober 2007 hehe... om jeg spiser plommer så har jeg SBD-promper ja. Det er ikke til å være i nærheten av meg da. Skjønner ikke hvordan det går ann å gå ut eller på do for å prutte. Jesus. Må være kjedelig å være så flau over kropslig funksjoner. Raper de ikke heller?
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 5. oktober 2007 #24 Skrevet 5. oktober 2007 Elsker prompe-humor! Blir nok aldri voksen på den fronten
Northernlights Skrevet 5. oktober 2007 #25 Skrevet 5. oktober 2007 Har ikke senkveld her, men hadde heller ikke flira. Selv om det er "naturlig".Nope,nix. Ikke min humor heller. Har friskt i minne hver gang pappa sa "dra meg i finger'n....barnemishandling det der! grrr Mannen min har navn paa mine,da. De kalles "CWF" (chemical warfare) (kjemisk krigfoering) :o/ Maa man saa maa man, men aaaaaaaaaaaaaaldri sett humoren i fising med viljen. Fis(hjameg)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå